]]>
close
EN

Lista kampani medialnych na rzecz BRD

Kampanie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego

data publikacji: 18 grudnia 2015

W październiku 2015 roku Sekretariat Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego zapoczątkował dwie nowe kampanie społeczne. Pierwszą z nich pod hasłem Zgazu Tanoga skierowano do młodych kierowców, promuje odpowiedzialną jazdę samochodem. Druga pt. Alkohol i kluczyki? Wykluczone! dotyczy powstrzymywania osób po spożyciu alkoholu od kierowania pojazdem.

KLUB PANCERNIKA KLIKA W FOTELIKACH wśród zwycięzców konkursu Kampania Społeczna 2013 roku

data publikacji: 12 maja 2014

7 maja 2014 r. w Teatrze Kamienica w Warszawie na uroczystej gali wręczono nagrody i wyróżnienia siedemnastu kampaniom ze stu zgłoszonych do konkursu. Jurorzy oceniali nie tylko kreację i estetykę, ale całokształt działań komunikacyjnych, w tym również dobór odpowiednich narzędzi i efektywność.

Kampania „Powstrzymaj pijanego kierowcę”

data publikacji: 30 kwietnia 2014

Przed majowym weekendem wystartowała w całej Polsce Kampania „Powstrzymaj pijanego kierowcę”, której głównym celem jest podniesienie poziomu świadomości polskiego społeczeństwa na temat wpływu alkoholu na organizm kierowcy, możliwych konsekwencji jazdy po pijanemu, ale także promocja różnych form interwencji, które można podjąć wobec nietrzeźwych kierowców. Kampanię koordynuje Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Instytut Łukasiewicza z Krakowa.

Kampania społeczna na rzecz niechronionych uczestników ruchu drogowego: „Zwolnij!”

data publikacji: 7 kwietnia 2014

W dniu 31 października 2013 roku zainaugurowana została kampania społeczna na rzecz poprawy bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego pn. „Zwolnij!”