]]>
close
EN

Lista kampani medialnych na rzecz BRD

„10 METRÓW ZACHOWUJ (SIĘ)” – KAMPANIA ZARZĄDU DRÓG MIEJSKICH W WARSZAWIE

data publikacji: 21 maja 2020

Według statystyk zaprezentowanych przez ZDM co czwarty wypadek w Warszawie powodowany jest pośrednio przez osoby parkujące w odległości mniejszej niż 10 metrów od przejścia dla pieszych. Kierowcy samochodów, zastawiając przejścia, nie dają szansy innym na dostrzeżenie pieszego wchodzącego na jezdnię.

„ODŁÓŻ SMARTFON I ŻYJ” – KAMPANIA SPOŁECZNA TRAMWAJÓW WARSZAWSKICH

data publikacji: 21 maja 2020

Motywem przewodnim X odsłony kampanii „Bądźmy Razem Bezpieczni” było zjawisko korzystania ze smartfonów podczas poruszania się w ruchu drogowym. Osoby takie, wpatrzone w komórki i poruszające się po ulicach, niczym zombie, nie zwracają uwagi na zagrożenie życia i zdrowia uczestników ruchu drogowego.

„RAZ DWA TRZY...ZGINIESZ TY!” – KAMPANIA KOMENDY STOŁECZNEJ POLICJI

data publikacji: 21 maja 2020

„Raz, dwa, trzy… zginiesz Ty!” to kampania stołecznej policji ostrzegająca kierowców przed szaleństwem na drodze. Aktor – Janusz Chabor, wcielając się w rolę lekarza prosektorium, wylicza niebezpieczne zachowania kierowców drogowych, przypomina o konsekwencjach nieostrożnej jazdy i złych decyzji.

KLUB PANCERNIKA KLIKA W FOTELIKACH wśród zwycięzców konkursu Kampania Społeczna 2013 roku

data publikacji: 12 maja 2014

7 maja 2014 r. w Teatrze Kamienica w Warszawie na uroczystej gali wręczono nagrody i wyróżnienia siedemnastu kampaniom ze stu zgłoszonych do konkursu. Jurorzy oceniali nie tylko kreację i estetykę, ale całokształt działań komunikacyjnych, w tym również dobór odpowiednich narzędzi i efektywność.

KLUB PANCERNIKA KLIKA W FOTELIKACH

data publikacji: 5 maja 2014

W latach 2005-2013 Instytutu Transportu Samochodowego realizował kampanię społeczną pod hasłem KLUB PANCERNIKA KLIKA W FOTELIKACH. Tematem kampanii było bezpieczne przewożenie dzieci w pojazdach. Adresatem kampanii były dzieci w wieku 4-12 lat oraz ich rodzice.

1 2 3 4