]]>
close
EN

Lista kampani medialnych na rzecz BRD

BEZPIECZNY PRZEJAZD – „SZLABAN NA RYZYKO!” – KAMPANIA SPOŁECZNA POLSKICH LINII KOLEJOWYCH S.A.

data publikacji: 21 maja 2020

Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!” to jedna z najbardziej rozpoznawanych inicjatyw w Polsce mającej na celu zwiększanie bezpieczeństwa na przejazdach i przejściach kolejowych. Pomysł na kampanię społeczną „Bezpieczny przejazd…” powstał w 2005 r.

„ŻYCIE MA PIERWSZEŃSTWO” – KAMPANIA SPOŁECZNA KR BRD

data publikacji: 21 maja 2020

„Życie ma pierwszeństwo” to hasło kampanii społecznej Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego adresowanej do polskich kierowców. Jej celem jest szerzenie wiedzy na temat zasad tworzenia tzw. korytarza życia.

„PROWADZISZ? ODŁÓŻ TELEFON” – KAMPANIA SPOŁECZNA PZU

data publikacji: 21 maja 2020

„Prowadzisz? Odłóż telefon!” stanowi element szerszego projektu #10latdłużej, który Grupa PZU ogłosiła w czerwcu 2019 roku. To społeczna strategia PZU na rzecz zdrowia, bezpieczeństwa i lepszego komfortu życia Polaków.

#HeroTrucker

data publikacji: 21 maja 2020

Głównym celem kampanii #HeroTrucker, której organizatorami są Fundacja Truckers Life i Spółka ORLEN OIL jest zwiększenie świadomości wśród kierowców zawodowych na temat udzielania pierwszej pomocy. Twórcy kampanii chcą przekonać kierowców, że nawet podstawowa wiedza i umiejętności mogą uratować czyjeś życie, czego przykładem jest postawa Andrija, prawdziwego #HeroTruckera.

„NIE SKREŚLAJ ŻYCIA TAK PRĘDKO” – KAMPANIA SPOŁECZNA KR BRD

data publikacji: 21 maja 2020

Problem prędkości w ruchu drogowym to temat kolejnej kampanii Ministerstwa Infrastruktury i Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu.

1 2 3 4