Polskie Obserwatorium Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego
O POBR
O projekcie
Cel i zakres działania POBR
Kontakt
Pytania i odpowiedzi
Aktualności
Wiadomości
Inicjatywy BRD
Konferencje, szkolenia
Kampanie medialne na rzecz BRD
Ankiety POBR
Statystyki BRD
Raporty
Dane statystyczne
Mapa interaktywna
Analizy BRD
Problemy BRD
Koszty wypadków drogowych
Projekty i publikacje
Działania systemowe na rzecz BRD
Programy poprawy BRD
Przepisy prawne
Nadzór
Edukacja
Baza instytucji
Formularz zgłoszenia działania
Ankiety aktywne
Ankiety wyniki
Sondy aktywne
Alkohol
Wpływ alkoholu na funkcjonowanie człowieka
Alkohol w ruchu drogowym
Ryzyko wypadku
Działania prewencyjne
Prędkość
Prędkość a ryzyko wypadku
Prędkość a ciężkość wypadków
Skala problemu
Kto i dlaczego przekracza ograniczenia prędkości
Piesi
Zagrożenie pieszych w Polsce i w UE
Okoliczności wypadków
Lokalizacja wypadków
Zagrożenie pieszych w zależności od pory roku i doby
Środki zaradcze
Młodzi kierowcy
Charakterystyka grupy
Czynniki ryzyka
Czynniki obniżające sprawność
Starsi uczestnicy ruchu drogowego
Zagrożenie osób starszych w ruchu drogowym
Mobilność osób starszych
Pakiet edukacyjny kierowca 50+
Dzieci
Wypadki drogowe z udziałem dzieci
Kampanie społeczne adresowane do dzieci
Rowerzyści
System roweru publicznego
Motocykliści i motorowerzyści
Wypadki motocyklowe
Raport ETSC
Hałas
Projekty krajowe i międzynarodowe
Kwartalnik BRD
Publikacje
Raporty ITS
Przepisy w innych krajach
Polskie prawo
System punktów karnych
Przegląd europejskich systemów punktów karnych
Wychowanie Komunikacyjne
Szkolenie kierowców
Szkolenie kierowców w wymiarze międzynarodowym
Skuteczność szkolenia kandydatów na kierowców
Kampanie społeczne
W Polsce
Za granicą
NHTSA, National Highway Traffic Safety Administration
1200 Jersey Avenue, SE, Washington, DC 20590